مهندس ضرغامی با خانواده شهید یوسف‌زاده در ماکو دیدار کرد

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور در منزل خانواده شهید یوسف‌زاده به مقام شامخ این شهید بزرگوار ادای احترام کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی و هیئت همراه روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه در منزل خانواده شهید واحد یوسف‌زاده در ماکو حضور یافته و با قرائت فاتحه‌ای به مقام این شهید گرانقدر ادای احترام کردند.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این دیدار گفت: «بنده خواسته خانواده شهید را با دیده منت قبول کرده و حتما سلام آنها را خدمت مقام معظم رهبری عرض خواهم کرد. جای خرسندی است که خانواده شهدا از فهم و درک بسیار خوبی برخوردار هستند.»

او تصریح کرد: «خوشا به سعادت شهدا که خداوند نعمت شهادت را به آنها عطا کرده و آنها ارج و قرب بالایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.»

مهندس ضرغامی افزود: «بنده هر زمان با حاج قاسم صحبت می‌کردم، عنوان می‌کرد که من جز شهادت به چیز دیگری رضایت نمی‌دهم و حتی مدال درجه شجاعت را از رهبری قبول نمی‌کرد و فقط خواسته‌اش این بود که دعا کنید تا به درجه شهادت برسم، چون شهادت نعمت بزرگی است.»

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: «من همواره دعا می‌کنم که به درجه شهادت برسم و خانواده‌ام جزو خانواده شهدا محسوب شوند.»

در ادامه همسر شهید نیز گفت: «سلام ما را خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی برسانید. بنده همواره به فرزندانم گفته‌ام که امام خامنه‌ای پدر شهیدان هستند و شاید شهادت پدرتان خواسته خدا باشد تا گناهان ما بخشیده شود.»

شهید واحد یوسف‌زاده در تاریخ ۱۷ مرداد ۱۳۹۰ در هنگ مرزی ماکو به شهادت رسید.

انتهای پیام/

کد خبر 14010230622379

برچسب‌ها