فرمانده جدید یگان حفاظت میراث‌فرهنگی همدان معارفه شد

سرهنگ جواد خدامرادی به‌عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت میراث‌فرهنگی همدان معارفه شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، مراسم تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان همدان روز دوشنبه ۹ اردیبهشت ماه با حضور سردار حسن مهری فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، علی مالمیر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان برگزار شد. 

در ابتدای مراسم مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان ضمن تقدیر از زحمات محمد حاجی عزیزی سرپرست پیشین یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان همدان، بر لزوم توجه و برخورد فرمانده جدید یگان حفاظت با جرایم بر علیه میراث‌فرهنگی تأکید و برای او در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد. 

در ادامه سردار حسن مهری، فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی با اشاره بر لزوم بهره‌گیری از منابع انسانی متعهد و فناوری‌های نوین در حفاظت و صیانت از مواریث تاریخی، خواستار تعامل مؤثر با مدیرکل، مراجع قضایی، انتظامی و سایر دستگاه‌های مرتبط استانی برای تحقق اهداف یگان حفاظت میراث‌فرهنگی شد. 

در پایان مراسم سردار مهری با اهدای لوح سپاس از زحمات حاجی عزیزی در طول تصدی فرماندهی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان همدان قدردانی و طی حکمی سرهنگ جواد خدامرادی را به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان همدان معرفی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1401030988943

برچسب‌ها