سرپرست اداره میراث‌فرهنگی مهدی‌شهر منصوب شد

در حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، حسن نژادابراهیم به عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر منصوب شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، در حکم انتصاب حسن نژاد‌ابراهیم به امضای امیر کرم‌زاده در روز چهارشنبه 18 خردادماه 1401 آمده است: «نظر به سوابق ارزشمند، تعهد و مسئولیت‌پذیری جنابعالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر منصوب می‌شوید.

تعامل خوب و سازنده با بخش خصوصی و همکاران آن مجموعه و سایر ادارات و نهادهای آن شهرستان خصوصاً فرمانداری محترم، پاسخ به هنگام اربابان رجوع و بهره‌گیری از توان ظرفیت‌های شهرستان در راستای نیل به اهداف سازمانی از جمله وظایف مورد انتظار است.

امید است تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) با اهتمام به برنامه‌های دولت مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی با تأکید بر شاخص‌های عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاک‌دستی، فساد ستیزی و قانون مداری در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

 از خداوند متعال توفیقات جنابعالی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی (ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را خواهانم.»

پیش از این بهمن اخلاقی رئیس اداره میراث‌فرهنگی شهرستان مهدی‌شهر بود.

حسن نژادابراهیم، کارمند رسمی وزارت میراث‌فرهنگی است و بخشی از سوابق او شامل کارشناس عالی تشریفات و مسئول برنامه‌های سفرهای استانی معاون رئیس‌جمهور و ریاست سازمان میراث‌فرهنگی کشور، مسئول پیگیری‌های حوزه ریاست سازمان میراث‌فرهنگی، مسئول بخش گردشگری کمیته تورینگ سافاری فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی کشور، ناظر عالی و بازرس هتل‌ها، دفاتر خدمات گردشگری و تأسیسات گردشگری کشور و ... است.

مراسم معارفه سرپرست جدید اداره میراث‌فرهنگی شهرستان مهدی‌شهر با حضور فرماندار مهدی‌شهر، دستیار وِیژه مدیرکل میراث‌فرهنگی استان سمنان و مسئول حراست اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 14010318863575

برچسب‌ها