بررسی مسائل و مشکلات مردم با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی در اصفهان

همزمان با سفر استانی رئیس‌جمهور به استان اصفهان، میز خدمت دریافت و رسیدگی به درخواست‌های مردمی، روز گذشته با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در اصفهان برپا شد و همچنان ادامه دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، میز خدمت دریافت و رسیدگی به درخواست‌های مردمی با حضور میثم آسوپا، نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از روز گذشته 24 خردادماه در محل ساختمان مرکزی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان برپا شده و تا ساعت 18 امروز 25 خردادماه برقرار خواهد بود.

مردم شریف اصفهان تاکنون درخواست رسیدگی به موضوعات و مسائل مختلفی در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را داشتند که تمام این درخواست‌ها ثبت و با حضور شخص درخواست‌کننده و نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بررسی شد.

میز خدمت رسیدگی به درخواست‌های مردمی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تا ساعت 18 امروز در محل ساختمان مرکزی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان واقع در خیابان بزرگمهر، کوچه 13، برقرار خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1401032623490

برچسب‌ها