بررسی مسائل و مشکلات مردم با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی در خراسان شمالی

همزمان با سفر استانی رئیس‌جمهور به استان خراسان شمالی مسائل و مشکلات مردم در تمام حوزه‌های تخصصی مربوطه با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بررسی و رسیدگی می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، میز خدمت دریافت و رسیدگی به درخواست‌های مردمی با حضور میثم آسوپا، نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امروز یکم تیرماه ۱۴۰۱ برپا شد و تا فردا ادامه خواهد داشت.

مردم استان خراسان شمالی چنانچه درخواست رسیدگی به موضوعات و مسائل در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را دارند می‌توانند از ساعت ۸ الی ۱۸ به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان شمالی واقع در خیابان شریعتی شمالی، کوچه شهید محقر، محقر ۱۵ مراجعه کنند.

میثم آسوپا نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و مدیرکل بازرسی، پاسخ‌گویی به شکایات و مدیریت عملکرد وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پس از دریافت درخواست‌ها و بررسی مسائل و مشکلات مراجعان به ارائه راهکارها و تمهیدات لازم برای رفع مشکلات و موانع موجود می‌پردازد.

انتهای پیام/

کد خبر 1401040186991

برچسب‌ها