اعتبارات و بیمه، درخواست‌های اصلی روی میز خدمت میراث‌فرهنگی خراسان شمالی

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: «اهم مشکلات و درخواست های مردم در میز خدمت که در اداره‌کل میراث‌فرهنگی خراسان شمالی راه‌اندازی شده بود، اعتبارات و بیمه فعالان این حوزه بود.»

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی خراسان شمالی، میثم آسوپا که در سفر رئیس‌جمهوری به خراسان شمالی مسئول میز خدمت وزارت میراث‌فرهنگی بود، اظهار کرد: «در تمام سفرهای رئیس‌جمهوری به استان‌ها، میز خدمت در ادارات کل برپا می‌شود و در این سفر نیز طی دو روز کاری از ساعت ۸ صبح الی ۶ بعدازظهر میزبان مردم عزیز در میز خدمت بودیم.»
 
او افزود: «موضوعیت میز خدمت در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عموما حول محور حرائم، حوزه گردشگری، سرمایه‌گذاری و صنایع‌دستی بود.»
 
آسوپا عنوان کرد: «برای تمام مراجعه کنندگان به میز خدمت راهکار اساسی و مثمرثمر با همکاری و همفکری معاونان اداره‌کل ارائه شد.»

انتهای پیام/

کد خبر 1401040286373

برچسب‌ها