هنر ضرغامی خودش را در برنامه هفتم توسعه و احکام گردشگری نشان داد/ روند حرکت گردشگری در کشور مثبت و رو به جلو است

احمد راستینه، نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس با این که خوشبختانه روند حرکت گردشگری در کشور مثبت و رو به جلو است، گفت: عملکرد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این سه سال توسعه بیش از پیش سه حوزه را در پی دارد.

احمد راستینه، نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا با اشاره به عملکرد وزارت میراث فرهنگی در سه سال اخیر، گفت: هنر مهندس ضرغامی در مدت مسئولیت خود در وزارت میراث فرهنگی در برنامه هفتم توسعه خودش را بیشتر نشان داد.

او با بیان این که احکام موثر توسعه گردشگری منطبق بر توسعه ساحل بر پایه گردشگری دریا و توجه بر رفع گره هایی که در توسعه گردشگری کشور وجود داشت، نشان از این هنر دارد، افزود: احکامی که در برنامه هفتم توسعه در مجلس با هماهنگی کمیسیون فرهنگی تعیین شد، کاری بود که وزیر میراث فرهنگی با نگاهی دقیق برای توسعه گردشگری کشور شکل داد.

راستینه همچنین ادامه داد: سفرهای استانی مهندس ضرغامی با حضور در مناطق گردشگری مختلف و مراکز تاریخی، نوعی نگاه هوشمندانه بود که با بررسی میدانی رقم خورد.

این نماینده مجلس با تاکید بر این که در این ۳ سال چندین اتفاق خوب و مثبت رخ داد، اظهار کرد: تحول در بومگردی ها اولین نکته ای بود که در سراسر کشور شاهد آن بودیم، توسعه گردشگری ساحلی و دریایی نیز موضوعی بود که کاملا درک شد. توجه به صنایع دستی به عنوان یکی از محورهای مهم افزایش اشتغال و درآمد کشور نیز تحولی بود که بیش از سال های گذشته با مدیریت ضرغامی به چشم خورد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403022301279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha