کمیته برنامه‌ریزی و‌ آمار ستاد اجرایی خدمات‌سفر شهرستان خوسف ویژه نوروز 96 سوم اسفند در نمایندگی میراث‌فرهنگی شهرستان برگزار شد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان جنوبی، در این جلسه که اعضای شهرداری خوسف، آموزش‌وپرورش شهرستان، تبلیغات‌اسلامی شهرستان، دهیار و رئیس شورای اسلامی آرک، و اعضای دهیاری روستای اکبرآباد حضور داشتند، مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوسف، ضمن تأکید بر استفاده حداکثری از پتانسیل موجود برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی، از اعضای کمیته درخواست کرد تا علاوه‌بر معرفی رابط، روزانه آمار دقیق و صریح را به‌موقع به دبیرخانه ستاد ارسال کنند.

در این جلسه شهردار خوسف با ارائه گزارش از عملکرد شهرداری برای آماده‌سازی فضای شهری، از نصب المان‌‌های جدید در ایام نوروز خبر داد.

نماینده آموزش‌وپرورش شهرستان نیز، ضمن اعلام آمادگی کامل خود برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در مدارس و اردوگاه‌های شهرستان، اعلام کرد که اطلاع‌رسانی محل ستاد اسکان به مسافران و گردشگران نوروزی در معابر اصلی شهر انجام خواهد شد و تمام اتاق‌های درنظر‌گرفته‌شده برای اسکان به‌صورت کامل تجهیز و آماده‌ می‌شوند.

مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان نیز با اعلام آمادگی برای اجرای طرح‌های استقبال از بهار در اماکن متبرکه شهرستان، از برپایی نماز جماعت در این مکان‌ها خبر داد و اعلام کرد: «همه سعی خود را برای برپایی این فریضه الهی به‌کار خواهیم گرفت.»

دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای آرک و آکبرآباد نیز از نظافت و آماده‌سازی معابر روستایی و آمادگی برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی خبر دادند.

کمیته برنامه‌ریزی و آمار یکی از کمیته‌های ده‌گانه ستاد اجرایی خدمات‌سفر شهرستان است که با مسئولیت نمایندگی شهرستان برای برنامه‌ریزی و اجرای هر چه بهتر فعالیت‌ها و خدمات‌سفر و جمع‌آوری و تدوین و ارسال دقیق و به‌روز آمار و اطلاعات تشکیل شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 139512042

برچسب‌ها