سرپرست دفتر تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری معرفی شد

در حکمی از سوی محمد محب‌خدایی معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، سرپرست دفتر تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری منصوب شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، محمد محب‌خدایی معاون گردشگری این سازمان در حکمی، محمدابراهیم لاریجانی را به‌عنوان سرپرست دفتر تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری منصوب کرد.

در حکم محب‌خدایی خطاب به لاریجانی آمده است:

نظر به تعهد، توانمندی و تجارب ارزشمند اجرایی جنابعالی، با صدرو این ابلاغ به‌عنوان سرپرست دفتر تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری منصوب می‌گردید.

تدبیر برای توسعه کارآمد و مؤثر تبلیغات و بازاریابی گردشگری در عرصه داخلی و بین‌المللی، گسترش دفاتر اطلاع‌رسانی گردشگری، افزایش تعاملات با تشکل‌های بخش خصوصی و سازمان‌های مردم‌نهاد، رسانه‌ها، نشریات و ... سازمان‌های تخصصی ملی و بین‌المللی فعال در صنعت گردشگری، اقدام عملی و جدی در خصوص بازارهای هدف تعیین شده، ترسیم برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت، بلندمدت و چشم‌انداز بازاریابی گردشگری ایران و ... از اولویت‌هایی است که انتظار می‌رود در جهت تحقق آن‌‌ها در چارچوب سیاست‌ها و راهبردهای دولت محترم تدبیر و امید، اهتمام نمایید.

موفقیت شما را در سایه اتکال به خداوند منان و رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور دولت تدبیر و امید، از خداوند منان خواستارم.»

انتهای پیام/

کد خبر 1397021515

برچسب‌ها