دکتر مونسان درگذشت مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان را تسلیت گفت

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی درگذشت زنده‌یاد فریدون اللهیاری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان را تسلیت گفت.

به‌گزارش میراث‌آریا، در پیام تسلیت دکتر علی‌اصغر مونسان به خانواده و همکاران آن مرحوم آمده است: 

«خانواده بزرگ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سوگ یکی از چهره‌های فرهنگی و مدیران خدوم و دلسوز خود داغدار شد. زنده‌یاد دکتر فریدون اللهیاری پس از ۵۳ سال زندگی پربار جان به جان‌آفرین تسلیم کرد و کوله‌باری از تلاش و خدمت برای استان اصفهان و مردم شریف این خطه ارزشمند از ایران اسلامی به‌عنوان باقیات صالحات به‌جای گذاشت.
بیش از سه دهه از عمر آن مرحوم در عرصه خدمات اجتماعی، علمی و فرهنگی گذشت و با عنایت به تخصص و درایت ایشان، طی سال‌های خدمت در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان نیز از سال ۱۳۹۳ تاکنون منشا خدمات ماندگار و ارزنده‌ای بود.
درگذشت مدیر فرهیخته، تلاشگر و خدوم، زنده‌یاد دکتر فریدون اللهیاری را به خانواده مکرم و همکاران آن مرحوم در مجموعه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و همچنین مردم فرهنگ‌دوست اصفهان تسلیت و تعزیت می‌گویم و از خداوند منان برای روح ایشان رحمت و آرامش و برای بازماندگان معزی صبر و اجر مسالت دارم.»

انتهای پیام/

کد خبر 14000311578532

برچسب‌ها