انتخابات انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری خوزستان برگزار شد

اعضای هیئت‌مدیره و بازرس ویژه انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری خوزستان با رأی‌گیری و نظر اعضا انتخاب شدند.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، مجمع عمومی انتخابات سالانه انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری استان، با هدف انجام انتخابات هیئت‌مدیره و بازرسان جدید این انجمن، ۱۳ آبان‌ماه ۱۴۰۰ در محل تالار مهر اهواز برگزار شد. 

در انتخابات انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری خوزستان، عبدالرضا آلبوکُرد، وحید خادمی، طاهر سبهانی، ایاد ودادی‌نژاد، علی خلاصی‌زاده، علی طالبی‌زاده، نادر مرادی، غلامرضا حلاجیان‌پور، عبدالعباس رُشدی، شهرزاد رحیمی و علی هاشمی، ۱۱ نامزد حضور در هیأت مدیره انجمن بودند. 

همچنین محمد نیروبخش و احسان رحیمی نامزدهای بازرس انجمن و علی هذیلی، علی‌رضا شالباف، فرخنده سرافراز و فاطمه قاسمی نیز نامزدهای هیأت داوری انجمن بودند. 

در پایان رأی‌گیری، وحید خادمی و طاهر سبهانی هریک با کسب ۷۲ رأی، علی خلاصی‌زاده با ۶۶ رأی، علی طالبی‌زاده با ۶۱ رأی، غلامرضا حلاجیان‌پور و شهرزاد رحیمی هرکدام با ۴۵ رأی و نادر مرادی با ۳۷ رأی به‌عنوان اعضای اصلی هیأت‌مدیره و عبدالرضا آلبوکُرد با ۳۲، ایاد ودادی‌نژاد با ۲۹، عبدالعباس رُشدی با ۲۶ و علی هاشمی با ۸ رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند. 

همچنین با رأی اعضا، محمد نیروبخش با ۷۷ رأی به عنوان بازرس اصلی و احسان رحیمی با دو رأی به‌عنوان بازرس علی‌البدل برگزیده شدند. 

علی هذیلی با ۵۳، فاطمه قاسمی با ۴۵، فرخنده سرافراز با ۲۸ و علی‌رضا شالباف نیز با ۲۴ رأی از این پس به عنوان هیئت داوری انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری فعالیت خواهند کرد. 

بر اساس اساس‌نامه تدوین‌شده، هفت نفر اعضای اصلی و دو عضو علی‌البدل هیئت‌مدیره این انجمن، یک بازرس اصلی و یک بازرس علی‌البدل انتخاب‌شده، به مدت سه سال در این انجمن فعالیت خواهند کرد. 

انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوائی و گردشگری خوزستان بیش از یک دهه است که فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر ۱۲۰ دفتر و شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری نیز در استان خوزستان مشغول به فعالیت هستند.

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

انتهای پیام/

کد خبر 14000815478673

برچسب‌ها