رالی‌تور خودروهای تاریخی فولکس واگن برگزار شد

خودروهای تاریخی فولکس واگن ترانسپورتر از ۷ استان کشور در قالب رالی‌تور گردشگری خانوادگی دو روزه، به کاشان سفر و از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی این شهر بازدید کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، این رالی‌تور روز پنجشنبه ۱۱ آذرماه با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی آغاز شد.

شرکت‌کنندگان با ۲۴ دستگاه خودرو ترانسپورتر ساخت شرکت فولکس واگن از استان‌های بوشهر، خراسان رضوی، اصفهان، یزد، کرمان، البرز و تهران سفر خود را آغاز و از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی مسیر، دیدن کردند.

قدیمی‌ترین خودرو شرکت‌کننده در رالی‌تور خودروهای تاریخی فولکس واگن ترانسپورتر خودرویی با ۵۱ سال سن (تولید سال ۱۹۷۰ میلادی) و مدل T2 بود.

ملحق شدن اتفاقی و بدون برنامه از پیش تعیین شده جهان‌گرد آلمانی که با خودرو فولکس واگن ترانسپورتر در مسیر قم-کاشان به شرکت‌کنندگان رسید، از حاشیه‌های جذاب این رویداد بود که با استقبال شرکت‌کنندگان و خوشحالی این جهان‌گرد همراه شد.

هدف از برگزاری رالی‌تور گردشگری خانوادگی خودروهای فولکس واگن ترانسپورتر ایران، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، توسعه سفرهای مسئولانه در دوران کرونا، شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی و ترویج فرهنگ رانندگی ایمن بود.

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی تلاش می‌کند تا در راستای عمل به وظایف و اهداف خود در زمینه شناسایی، حفاظت و نگهداری از این نوع خودروها، با برگزاری رالی‌ها و دیگر برنامه‌های فرهنگی از جمله همایش‌ها و نمایشگاه‌ها به تبیین جایگاه وسیله‌های نقلیه تاریخی به عنوان بخش مهمی از میراث فرهنگی-صنعتی کشورمان کمک کند.

شرکت‌کنندگان در رالی‌تور گردشگری خانوادگی خودروهای تاریخی فولکس واگن روز جمعه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۰ کاشان را به مقصد شهرهای مبدا ترک کردند و به کار این رالی پایان دادند.

علاقه‌مندان به کسب آگاهی بیشتر درمورد برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه اتومبیلرانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی می‌توانند به نشانی اینترنتی http://WWW.TACI.IR مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 66749971-021 الی 4 و 66900771-021 الی 4 تماس حاصل کنند.
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

کد خبر 14000913957857

برچسب‌ها