دوره‌های آموزشی رایگان در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار می‌شود

همه دوره‌های آموزشی از اختصاصی تا عمومی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شکل مجازی، آنلاین و رایگان توسط اساتید مجرب و مورد تأیید سامانه ستاد برای دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی برگزار می‌شود.

به‌گزارش میراث‌‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی، همه دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی در صورت نیاز به دوره‌های آموزشی عمومی و اختصاصی سامانه ستاد می‌توانند به شکل مجازی و آنلاین شرکت کنند.

همه دستگاه‌های اجرایی در صورت نیاز به دوره‌های آموزشی رایگان به صورت اختصاصی، می‌توانند از طریق منوی تیک تینگ (موجود در کارتابل‌ها) درخواست دوره آموزشی خود را ارسال کنند تا بعد ازبررسی درخواست توسط کارشناسان مربوطه، هماهنگی لازم برای برگزاری دوره انجام شود.

همچنین دوره‌های آموزشی عمومی رایگان برای همه دستگاه‌های اجرایی متقاضی  به صورت روزانه، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 10 و بخش خصوصی از ساعت 14 تا 15 به صورت آنلاین برگزار می‌شود که می‌توانند از طریق لینک https://online5.magamooz.com/lmssetadiran در آن شرکت کنند.

مزایده صندوق توسعه و احیای میراث‌فرهنگی برای اولین بار به صورت مجازی و الکترونیکی و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1401070464045

برچسب‌ها