همایش جهاد تبیین در میراث‌فرهنگی کرمانشاه برگزار شد

همزمان با هفته بسیج همایش جهاد تبیین در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، محمدرضا سهیلی روز پنجشنبه ۳ آذر ماه در همایش جهاد تبیین که به‌مناسبت هفته بسیج با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، رئیس دادگستری استان، جمعی از مسئولان و بسیجیان برگزار شد، اظهار کرد: امام نهادهای انقلابی را بنا نهاد که مقدس‌ترین آن‌ها بسیج است. بسیج یک تفکر بود که ریشه در اعتقادات ما دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: راه حل مشکلات کشور ریشه در فکر بسیجی دارد. بسیجی کسی است که به دلیل رفع مشکلات مردم، خارج از ساعات اداری بصورت خودجوش بدنبال حل مشکلات می‌رود و نیازی به درخواست ندارد.

او ضمن تشکر از تمامی همکارانی که با روحیه بسیجی دارند و به‌ صورت جهادی با وجود تمام مشکلات و کمبودها به دنبال حل مشکلات مردم هستند، گفت: با تفکر بسیجی بسیاری از مشکلات امروز کشور حل و ما در مسیر پیشرفت و تعالی قرار خواهیم گرفت.

همچنین سرهنگ سعید بهشتی‌راد معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)  در این همایش اظهار کرد: بسیج را امام تدبیر کرد تا نظام به مشکل برنخورد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، افزود: ما همیشه دست توانمند بسیج را در حل تمام مشکلات نظام می‌بینیم.

او با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی گفت: شاهد هستیم که در هر کجای دنیا انقلابی بود طول عمر کوتاهی داشته اما انقلاب اسلامی ایران به‌ دلیل داشتن مولفه رهبری و همراهی مردمی توانسته است که به قله‌های موفقیت دست یابد.

سرهنگ بهشتی‌راد تصریح کرد: بسیجی یک تفکر است و بایستی تمام اقشار با هر شغل و جایگاهی تفکر بسیجی داشته باشند که قطعا موفق خواهند بود.

در پایان این همایش از جمعی از بسیجیان فعال در حوزه‌های مختلف تجلیل شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010903417104

برچسب‌ها