حوزه میراث‌فرهنگی و گردشگری همدان نیازمند همت جدی برای تحول است

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر همدان در دیدار با مدیرکل میراث‌فرهنگی استان بر اهمیت هموار کردن مسیرها برای دستیابی به توسعه گردشگری استان تاکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، حمید بادامی نجات، دوشنبه 14 آذرماه گفت: همدان با ظرفیت بالای تاریخی و گردشگری می‌تواند نقش تأثیرگذاری در جذب گردشگری و تکاپوی اقتصاد محلی داشته باشد.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر همدان تعامل بین اداره‌کل میراث‌‌فرهنگی و شورای شهر را نیاز جدی همدان برای پیگیری مطالبات مردم شهر در حوزه‌های مرتبط دانست.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان نیز در این دیدار به برنامه‌های مدون که در مسیر دستیابی به هدف توسعه گردشگری نیاز است، اشاره کرد و گفت : دغدغه‌مندی فعالان گردشگری یک توانمندی چشمگیر برای همدان است .

محسن معصوم علیزاده گفت : استان همدان استانی پرظرفیت اما ناشناخته است و در سالیان گذشته برای شناساندن همدان آنگونه که شایسته است، کار نشده است.

او تاکید کرد : حفظ و حراست از میراث تاریخی همدان از هر جنبه برای جذب و توسعه گردشگری همدان ضرورت دارد.

معصوم علیزاده توجه به برندسازی و جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری برای همدان را ضروری دانست و تاکید کرد: پیگیری پرونده ثبت جهانی همدان اولویت کارها برای ما خواهد بود و معتقدم این مهم نه تنها آبروی همدان بلکه آبروی کشور است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010915889370

برچسب‌ها