صنایع‌دستی استان فارس فرصتی مؤثر برای اشتغال‌زایی فراهم می‌کند

رئیس بسیج سازندگی استان فارس یکی از مهم‌ترین فرصت‌های اشتغال‌زایی را حمایت از صنایع‌دستی و گردشگری، توزیع عادلانه و هدفمند تسهیلات در این حوزه‌ها دانست.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از  روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، اسماعیل قزل سفلی 19 آذرماه 1401 با تأکید بر اینکه استان فارس سرشار از ظرفیت‌های مختلف است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین فرصت‌های اشتغال‌زایی، فرصت صنایع‌دستی و گردشگری در استان فارس است و 2 هزار و 700 میلیارد تومان در سال 1401 در استان فارس از محل تسهیلات تبصره 18 در اختیار دستگاه‌ها قرار داده‌ شد.

رئیس بسیج سازندگی فارس ادامه داد: صنایع‌دستی به سرمایه زیاد نیاز ندارد و با سرمایه اندک می‌توان آن را به سرانجام رساند و با توجه به اینکه فارس دارای شهرها و روستاهای ملی در صنایع‌دستی است با برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای آن می‌توانیم در اشتغال‌زایی رشد خوبی حاصل کنیم و البته توزیع تسهیلات عادلانه و هدفمند در این حوزه حائز اهمیت است.

قزل سفلی با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی فارس در حوزه اشتغال هم گفت: در بسیج سازندگی استان فارس ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد و متولی حوزه اشتغال نیستیم، اما نقش کمک‌کننده به دستگاه‌ها را ایفا می‌کنیم و آماده هرگونه همکاری در این خصوص هستیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010919143195

برچسب‌ها