ویژه‌برنامه‌های شب یلدا در لرستان از رسانه ملی و استانی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از پخش ویژه‌برنامه‌های شب یلدا در لرستان از رسانه ملی و استانی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور امروز ‌شنبه 26 آذرماه ۱۴۰۱ با بیان این خبر گفت: با همکاری صداوسیمای مرکز لرستان ویژه‌برنامه‌های شب یلدا از شبکه‌های ملی و استانی پخش خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان اظهار کرد: در راستای معرفی آداب و رسوم مردم لرستان در شب یلدا (شو چله) با همکاری صداوسیمای مرکز لرستان دو برنامه متفاوت از شبکه‌های ملی و استانی روی آنتن خواهد رفت.

حسن‌پور با بیان اینکه آئین شب یلدا ماه اخیر در فهرست آثار معنوی جهان به ثبت رسیده و باید در بین مردم بیشتر معرفی شود، افزود: یک ویژه‌برنامه در حمام تاریخی گپ خرم‌آباد از شبکه یک سیما و یک برنامه هم با موضوع یلدا به صورت زنده از شبکه لرستان در نظر گرفته شده است.

او ضمن قدردانی از همکاری خوب صداوسیمای مرکز لرستان در راستای معرفی فرهنگ و آداب و رسوم غنی مردم لرستان از طریق رسانه‌های ملی و استانی بیان داشت: به همین‌ منظور چند گزارش و مستند خبری نیز از طریق اخبار استان و رادیو لرستان با حضور کارشناسان مردم‌شناس اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهیه شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان عنوان داشت: در مناسبت‌های فرهنگی، برنامه‌های خوبی تدارک دیده شده که خوشبختانه صداوسیمای مرکز لرستان نیز در این خصوص همکاری بسیار خوبی در اطلاع‌رسانی این رویدادها با این اداره کل دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010926309126

برچسب‌ها