مجلس می‌تواند بازوی کمکی دولت است

مدیرعامل صندوق توسعه و احیا با بیان این که مجلس می‌تواند بازوی اجرایی دولت است، گفت: خوشبختانه با تعامل خوبی که مابین فراکسیون و وزارتخانه وجود دارد، می‌توانیم به اهتمام مجلس در رفع برخی از مسائل صندوق احیا نیز دلگرم باشیم.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی این صندوق، حسین ساری امروز چهارشنبه 30 آذر 1401 با بیان این که در دیدار با محمدرضا دشتی اردکانی عضو هیات‌رئیسه مجلس و رئیس فراکسیون گردشگری مجلس از نقش موثر مجلس در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف وزارت میراث‌فرهنگی صحبت کردیم، گفت: مجلس به‌عنوان یکی از قوه‌های سه گانه، می‌تواند در مباحث مهم مانند قانون‌گذاری، برنامه هفتم و دیگر مسائل پا به پای دولت پیش برود.

او با بیان این که مجلس بازوی کمکی دولت است، گفت: مسئله میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی تاکنون از سوی مجلس خصوصا فراکسیون گردشگری مشمول برخورداری از این ظرفیت‌ها و حمایت‌ها شده است در عین حال می‌توانیم بیش از پیش برای برخورداری از این ظرفیت‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

این مسئول با اشاره به پیگیری‌های فراکسیون گردشگری در خصوص مباحث تخصصی تصریح کرد: فراکسیون گردشگری متشکل از جمعی تخصصی، پیگیر و فعال از نمایندگان است و خوشبختانه با تعامل خوبی که ما بین فراکسیون و وزارت میراث فرهنگی وجود دارد می‌توانیم به اهتمام مجلس در رفع برخی از مسائل صندوق احیا نیز دلگرم باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010930622383

برچسب‌ها