مسیر سبز سلامت فارسان موجب توسعه حوزه گردشگری می‌شود

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌‎گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: راه‌اندازی مسیر سبز سلامت شهرستان فارسان به رونق و توسعه حوزه گردشگری در این شهرستان می‌انجامد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، مرتضی محمدیان دهکُردی روز چهارشنبه هفتم دی‌ماه 1401 با اعلام این خبر تأکید کرد: طرح تبدیل مسیر خروجی سد غدیر باباحیدر تا تنگ درکش‌ورکش جونقان شهرستان فارسان به مسیر سبز سلامت در سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری مصوب شده است.

او افزود: شهرستان فارسان در حوزه قایق‌رانی و اجرای طرح‌های گردشگری در مسیر سبز سلامت قابلیت‌ها، پتانسیل‌ها و توانمندی‌های خاصی دارد.

محمدیان به لزوم بهره‌مندی از توان سرمایه‌گذاران مختلف حوزه گردشگری برای راه‌اندازی طرح مسیر سبز سلامت شهرستان فارسان اشاره و تصریح کرد: هزینه‌کرد در بخش گردشگری مهم‌ترین سرمایه‌گذاری برای اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی به‌شمار می‌رود.

او اجرای طرح‌های گردشگری را باعث ایجاد رونق چرخ اقتصادی دانست و یادآور شد: هم‌اکنون ۹ واحد اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان فارسان به مسافران و گردشگران خدمات‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011007748758

برچسب‌ها