ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی کنگاور کرمانشاه برای استقبال از مسافران نوروزی

فرماندار کنگاور بر ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای استقبال از گردشگران نوروزی تاکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، فرزاد الماسی روز یکشنبه ۱۱ دی‌ماه در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی شهرستان کنگاور، اظهار کرد: شهرستان کنگاور به عنوان دروازه ورودی استان در حوزه سفر و ورود مسافر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 

فرماندار شهرستان کنگاور، افزود: قرار گرفتن در مسیر اصلی تردد در کنار آثار تاریخی و طبیعی ممتاز بر اهمیت گردشگری شهرستان افزوده است. 

او افزود: وجود معبد آناهیتا و امامزاده ابراهیم در دل شهر، همواره مورد توجه شمار زیادی از گردشگران نوروزی بوده است، که امیدواریم امسال با برنامه‌ریزی مناسب شاهد افزایش چشم‌گیر این بازدیدها از اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان باشیم. 

الماسی بر ضرورت خدمات‌رسانی مناسب توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان و اعضای ستاد سفر شهرستان تاکید کرد و گفت: کنگاور پیشانی استان کرمانشاه است و ما باید در بدو ورود گردشگران، چهره زیبای استان را به آن‌ها نشان دهیم. 

او بر لزوم آمادگی کامل ادارات عضو ستاد برای انجام وظایف ذاتی و سازمانی خود در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: برای شکل‌گیری یک نوروز متفاوت باید همه ظرفیت‌های اداری و بخش خصوصی را به کار بگیریم و شهرستان را به شکل مناسبی معرفی کنیم. 

فرماندار شهرستان کنگاور در خاتمه تاکید کرد: ما و ستاد اجرایی خدمات سفر مصمم هستیم که شرایط مطلوبی برای گردشگران و مسافران نوروزی فراهم کنیم.

شهرستان کنگاور به عنوان ورودی شرقی استان کرمانشاه هر سال میزبان بخش اعظم گردشگران ورودی به استان است. معبد آناهیتا، پل کوچه، امامزاده ابراهیم، سراب فش و...  از جمله جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهرستان است. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011011417552

برچسب‌ها