برگزاری مانور شبانه نیروهای یگان حفاظت آذربایجان غربی

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از برگزاری مانور شبانه نیروهای این یگان با هماهنگی و همکاری ارگان‌های همیار استان برگزار شد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، سرهنگ بهزاد حجابی، ۱۸ دی ۱۴۰۱ با اعلام این مطلب اظهار کرد: این مانور با هدف کسب آمادگی برای بالا بردن سطح آمادگی نیروهای یگان حفاظت استان در انجام ماموریت‌های محوله و ناامن کردن منطقه برای حفاران غیرمجاز و معترضان به آثار تاریخی و برخورد با متخلفان انجام شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: آمادگی برای انجام گشت‌ها و سرکشی‌های هدفمند از آثار، تپه‌ها و بناهای تاریخی در معرض خطر و نظارت بر حسن اجرای مفاد مجوزهای صادره در بازار و تاریخی و جلوگیری از مرمت و ساخت‌وساز غیرمجاز از دیگر اهداف برگزارش رزمایش شبانه بودند.

او ادامه داد: در اجرای این رزمایش هماهنگی‌های لازم با فرماندهی سپاه ارومیه انجام شده و با همکاری و مشارکت پاسگاه‌های انتظامی باش‌قلعه و امام‌کندی ارومیه مانور در محورهای ارومیه-جاده شهید کلانتری، ارومیه-سلماس و نیز بازار و بافت تاریخی ارومیه انجام شد.

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام/

کد خبر 14011018378971

برچسب‌ها