شهرک سلامت همدان ۲۲ بهمن‌‌ ماه برای توسعه گردشگری کلنگ‌زنی می‌شود

شهردار منطقه 4 همدان از کلنگ‌زنی شهرک سلامت در ۲۲ بهمن‌ماه سال‌جاری به‌منظور جذب گردشگر خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، علی طهماسبیان، پنجشنبه 29 دی‌ماه گفت: منطقه‌ای ۴۴ هکتاری واقع در بلوار آیت الله نجفی برای ایجاد شهرک سلامت که شامل ساخت بیمارستان هزار تخت‌خوابی نیز است در حال تفکیک است.

شهردار منطقه 4 همدان با اشاره به اینکه شهرک سلامت منبع درآمدی برای کل شهر خواهد بود، اضافه کرد: با تملک این ۴۴ هکتار و با توجه به ظرفیت پزشکی همدان و موقعیت جغرافیایی منطقه، این شهرک احداث می‌شود.

او ادامه داد: خدمات پزشکی شهر همدان به‌صورت پراکنده استفاده می‌شود که اگر سامان‌دهی شود به گردشگری سلامت تبدیل می‌شود که برای رقم خوردن این اتفاق شهرداری همدان دست به‌کار شده‌ است.

طهماسبیان با اشاره به اینکه این طرح مشابه طرح شهرک سلامت اصفهان اجرا می‌شود، گفت: روزانه پیگیر این موضوع هستیم و تفکیک 40 هکتار آن نهایی شده‌ است.

شهردار منطقه 4 همدان با بیان اینکه اجرای این پروژه از ساخت‌وسازهای بی‌رویه در اسلامشهر ممانعت می‌کند، افزود: در این سرمایه‌گذاری، 10 هکتار برای بیمارستان هزار تخت‌‌خوابی و شش هکتار برای شهرک سلامت درنظر گرفته شده‌ است.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کد خبر 14011029889721

برچسب‌ها