حضور پررنگ بخش خصوصی زنجان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: فعالان صنعت گردشگری استان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران حضوری قدرتمند و پر رنگ داشته باشند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی، روز پنجشنبه ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۱ در نشست هماهنگی برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران که با حضور معاونان سه حوزه و حراست اداره‌کل، دبیرجامعه هتل‌داران ایران، نماینده تشکل راهنمایان گردشگری استان و نماینده شهرداری زنجان برگزار شد، گفت: با توجه به جایگاه رفیع استان زنجان در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تنها با اتحاد و همدلی و وفاق بین بخش دولتی و خصوصی این نام و اعتبار محقق خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان در این نشست افزود: باید با برنامه‌ریزی دقیق برای حضور در این نمایشگاه زمینه‌ساز رونق مجدد گردشگری در استان باشیم، که این امر باعث افزایش عرضه و فروش محصولات هنری وصنایع‌دستی استان نیز خواهد شد.

او گفت: علاوه بر حضور اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، شهرداری زنجان به همراه تشکل‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان شامل، جامعه حرفه‌ای هتل‌داران، انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهان‌گردی، انجمن حرفه‌ای آموزشگاه‌های گردشگری، جامعه حرفه‌ای مهمان‌پذیر داران، انجمن حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی و انجمن حرفه‌ای اقامتگاه سنتی، انجمن حرفه واحدهای پذیرایی بین‌راهی، سفره‌خانه‌های سنتی، مجتمع‌های گردشگری و اتحادیه تعاونی‌های صنایع‌دستی استان زنجان در این نمایشگاه به معرفی ظرفیت‌های خود می‌پردازند.

در این نشست عابدینی نماینده شهردار زنجان آمادگی کامل شهرداری را برای مشارکت و حضور فعال در این نمایشگاه اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری زنجان در یک نمایشگاه بین‌المللی است.

در ادامه مسئولان و نمایندگان صنوف گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و بر حضور پررنگ در این نمایشگاه تأکید کردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401103093166

برچسب‌ها