معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی کردستان معرفی شد

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در حکمی خالد صادقی را به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره‌کل منصوب کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، منصور مهرزاد روز سه‌شنبه ۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در نشست معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره‌کل که با حضور معاونان و جمعی از کارکنان برگزار شد، گفت: خوشبختانه در این مجموعه تعامل و هم‌گرایی خوبی را شاهدیم که باید از این تعامل در راستای توسعه بخش‌های مختلف و دارای ظرفیت استان و پیشبرد اهداف اداره‌کل استفاده شود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان عنوان کرد: پویایی یک مجموعه با تلاش‌، برنامه‌ریزی و تقویت عملکرد اجرایی در بخش‌های مختلف رقم می‌خورد و معاونت توسعه مدیریت و منابع عهده‌دار این مسئولیت است.

او اظهار کرد: سعی کردیم با در نظر گرفتن تمامی جوانب، انتخابی شایسته داشته باشیم تا تغییرات مثبتی را در این حوزه شاهد باشیم.

مهرزاد افزود: امیدواریم با تفکرات جدید ضمن هدف‌گذاری و مشخص کردن مسیر پیش‌‌رو، شاهد پیشرفت هرچه بیشتر اهداف این اداره‌کل باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011104348115

برچسب‌ها