برگزیده‌های مسابقات ورزشی جشنواره برفی مشخص شد

مسئول اجرایی مسابقات ورزشی پنجمین جشنواره ملی برفی دنا گفت: پنجمین جشنواره ملی برفی دنا که روز پنجشنبه در محل پیست اسکی کاکان یاسوج آغاز شده بود عصر دیروز (جمعه) با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، مسعود شفیعی امروز شنبه هشتم بهمن‌ماه 1401 اظهار کرد: در این جشنواره دو روزه، از برترین‌های مسابقات اسکی رشته آلپاین و اسنوبرد، تقدیر و با اهدای جوایز از آن‌ها، تجلیل شد.

مسئول اجرایی مسابقات ورزشی پنجمین جشنواره ملی برفی دنا افزود: در مسابقات اسکی آلپاین، آقایان زیر ۱۲ سال، احسان بختیارزاده، عرشیا برزین، به ترتیب نفر اول و دوم انتخاب و حسین و حسین زرافشان مشترک، نفرات سوم انتخاب شدند.

شفیعی اضافه کرد: در مسابقات اسکی آلپاین آقایان بزرگسال، آقایان آرش بشارتی، آرمین بشارتی و آبتین بالش زر، به ترتیب نفر اول تا سوم، انتخاب شدند.
او به منتخبین مسابقات اسکی آلپاین بانوان، اشاره کرد و گفت: خانم‌ها: دیانا برزین، آریسا برزین و یسیرا کیانی، به ترتیب نفرات اول تا سوم انتخاب شدند.

مسئول اجرایی مسابقات ورزشی پنجمین جشنواره ملی برفی دنا به نتایج رشته اسنوبرد اشاره کرد و گفت: آقایان؛ عزیزالله باقری، نصرت‌الله باقری و هادی باقری به ترتیب منتخبین این رشته شدند.

شفیعی عمده‌ترین اهداف برگزاری جشنواره ملی برف و اسکی یاسوج را جذب گردشگر، رونق صنعت گردشگری زمستانی، معرفی قابلیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و ایجاد تحرک اقتصادی و اجتماعی در بین مردم این استان، از اهداف مهم جشنواره برشمرد.

جشنواره ملی برفی دنا در روزهای ششم و هفتم بهمن امسال به مدت دو روز در پیست اسکی کاکان یاسوج به با حضور ورزشکارانی از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و تهران و بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011108400473

برچسب‌ها