نمایشگاه صنایع دستی به مناسبت دهه فجر در زنجان افتتاح شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی زنجان به مناسبت دهه مبارک فجر در کارخانه کبریت زنجان افتتاح شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، سید سعید صفوی چهارشنبه ۱۲ بهمن گفت: این نمایشگاه از ۱۲ تا ۲۴ بهمن ماه با تعامل و همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد که غرفه‌های ملیله کاری، چاروق دوزی، چاقوسازی، مسگری، انگشترسازی و ساخت زیورآلات سنتی، قلمزنی، سفال و غیره در این نمایشگاه برپا شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان افزود: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی توانمندی‌های فعالان حوزه صنایع دستی و ایجاد بازار کار است. با برپایی این نمایشگاه‌ها، ضمن حمایت از هنرمندان صنایع دستی استان در راستای اشاعه و ترویج هنرهای سنتی و صنایع دستی استان و همچنین رونق این هنرصنعت اصیل همت گمارده خواهد شد.

او ادامه داد: این نمایشگاه در محل کارخانه کبریت زنجان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی دایر شده و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ هر روزه آماده بازدید علاقه مندان است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011112931724

برچسب‌ها