همبستگی مجموعه گردشگری کشور با زلزله‌زدگان خوی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در حضور علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور و در جمع مدیران کل میراث‌فرهنگی استان‌های گیلان، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی از کمک مردم شهر گردشگری سرعین به زلزله‌زدگان خوی خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ و در حاشیه نمایشگاه گردشگری تهران و در حضور علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور و در جمع مدیران کل میراث‌فرهنگی استان‌های گیلان، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی گفت: تشکل‌های گردشگری شهرستان سرعین در راستای همبستگی و همدردی با مردم زلزله زده خوبی کمک‌های نوع‌دوستانه خود را به این شهر ارسال کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل: این کمک‌ها شامل هزار بسته مواد غذایی، بهداشتی، پتو و چادر به ارزش بیش از سه میلیارد تومان بود که با همکاری همه قشرهای شهر گردشگری سرعین تهیه و به مناطق زلزله زده خوی ارسال شد.

او تاکید کرد: کمک‌های مشابهی نیز از سوی مجموعه‌های گردشگری استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، زنجان و گیلان به زلزله‌زدگان خوی انجام شده است تا مجموعه‌های گردشگری کشور همبستگی خود را در این کار خیر نشان دهند.

محمدی ادیب ادامه داد: در این برنامه تعدادی از فعالان حوزه گردشگری که در این روزها کمک حال زلزله‌زدگان خوی بودند به نمایندگی از مجموعه گردشگری این استان‌ها توسط معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی تقدیر شدند.

انتهای پیام/

کد خبر 14011120292608

برچسب‌ها