تأسیس شرکت توسعه گردشگری ایران در خراسان شمالی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از امضای تفاهم‌نامه با شرکت توسعه گردشگری ایران در حاشیه نمایشگاه گردشگری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی؛ علی مستوفیان پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ با اعلام این خبر تأکید کرد: صبح امروز تفاهم‌نامه مشترکی فی‌مابین اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی و شرکت توسعه گردشگری ایران باهدف بهره‌برداری از اماکن اقامتی، تفریحی و گردشگری، توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری و جذب گردشگر در خراسان شمالی امضا شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی افزود: با امضای این تفاهم‌نامه نمایندگی شرکت توسعه گردشگری ایران در خراسان شمالی تأسیس خواهد شد.

مستوفیان گفت: با تأسیس این شرکت در استان دسترسی به توسعه پایدار و ارزش‌آفرینی در گردشگری با تأکید بر اصول درون‌زایی و برون‌گرایی اقتصاد، طراحی، مشاوره، ساخت، توسعه و بهره‌برداری از اماکن و فضاهای گردشگری، تفریحی و اقامتی در سطح کشور بر اساس استانداردها و فناوری‌های مدرن و با نگاه کیفی و رشد سودآوری و معرفی ظرفیت‌ها، جذب و هدایت سرمایه‌گذار و توانمندسازی فعالان حوزه گردشگری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 140111208657

برچسب‌ها