هرمزگان پربازدیدترین غرفه نمایشگاه گردشگری تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان به تشریح عملکرد این اداره کل در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی‌وششمین نمایشگاه صنایع‌دستی تهران پرداخت.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز جمعه 21 بهمن‌ماه 1401 گفت: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با مشارکت شهرداری‌های بندرعباس بندرلنگه، سیریک، خمیر، بندرکنگ، میناب، رودان، قشم، حاجی‌آباد، جاسک، پارسیان، لافت، گروک و جناح و فعالان بخش خصوصی استان در حوزه‌های دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، راهنمایان گردشگری، جامعه هتل‌داران و واحدهای پذیرایی و فعالان حوزه گردشگری در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شرکت کرد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: غرفه‌ای به مساحت 200 مترمربع و با المان‌های سنتی در سالن خلیج‌فارس و 4 غرفه صنایع‌دستی در سالن 9/8 به معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل صنایع‌دستی و گردشگری استان اعم از سرمایه‌گذاری، جاذبه‌های گردشگری، طبیعی، میراث ناملموس پرداختند. 

او با اشاره به اینکه حضور هنرمندان و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع استان هرمزگان حال و هوای خاصی به فضای نمایشگاهی داده بود، افزود: می‌توان ادعا کرد که یکی از پربازدید‌کننده‌ترین غرفه شانزدهمین نمایشگاه گردشگری بود. 

محسنی ادامه داد: حضور سفرای خارجی، نماینده‌های بخش‌های خصوصی داخلی و خارجی مشتاق سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان تأکید کرد: امیدواریم با بهره حضور در نمایشگاه با جذب سرمایه‌گذاران، زمینه اشتغال و فعالیت‌های جدید در استان باشیم.
انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011123395371

برچسب‌ها