برگزاری چهارمین آزمون زبان انگلیسی تخصصی فراگیران دوره‌های گردشگری استان مرکزی

معاون گردشگری استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 4 آزمون مصاحبه زبان انگلیسی ویژه فراگیران دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری در این استان برگزار شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، حسن حسینی امروز 26 بهمن 1401 با اعلام این خبر گفت: مصاحبه انگلیسی فراگیران دوره‌های کوتاه مدت گردشگری به صورت حضوری و مجازی و با همکاری موسسه آموزشی همای جاده ابریشم برگزار شد.

معاون گردشگری استان مرکزی  با بیان اینکه این آزمون زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار می‌شود، اظهار کرد: قبولی در این آزمون از شروط دریافت گواهینامه پایان دوره است و تمام فراگیران دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری برای دریافت گواهینامه علاوه بر آزمون داخلی و آزمون جامع باید در آزمون مصاحبه زبان تخصصی شرکت کرده و نمره قبولی را کسب کنند.

حسینی افزود: 20 نفر از متقاضیانی که این دوره را گذارنده بودند در مصاحبه زبان انگلیسی تخصصی شرکت کردند که تمامی شرکت کنندگان در آزمون پذیرفته شدند.

او گفت: هدف و ماموریت آموزش‌ها ارتقای سطح مهارت منابع انسانی شاغل و مورد نیاز صنعت گردشگری است و امیدواریم شاهد تحقق اهداف رشد و توسعه گردشگری استان باشیم.

معاون گردشگری استان مرکزی در ادامه افزود: سال گذشته با اجرای 6 دوره آموزشی توسط دو موسسه آموزشی خصوصی فعال در استان تعداد 200 نفر دوره‌های کوتاه مدت گردشگری را گذرانده‌اند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401112672524

برچسب‌ها