مشگین‌شهر برای سفرهای نوروزی 1402 آماده می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: مشگین‌شهر به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر در استان و کشور با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان و کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر برای سفرهای نوروزی 1402 آماده می‌شود.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز دوم اسفندماه 1401 در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان مشگین‌شهر گفت: با نزدیک شدن به تعطیلات عید نوروز 1402 و تشکیل ستاد خدمات سفر شهرستان مشگین‌شهر، این شهرستان برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: ستاد شهرستانی خدمات سفر به ریاست فرماندار تشکیل شده است و 10 کمیته این ستاد مشخص شده‌اند که وظایف آنها مشخص است و اقدامات لازم را قبل از شروع تعطیلات نوروزی انجام خواهند داد.

او تاکید کرد: امسال با توجه به تقارن تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان احتمال شروع سفرها از نیمه اسفند ماه وجود دارد و لازم است که اقدامات لازم زودتر از موعد انجام شود.

فرماندار مشگین‌شهر نیز در این جلسه گفت: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان مشگین‌شهر استقبال گردشگران در فصول پیک گردشگری از این شهرستان گسترده است و لازم است که با همکاری همه دستگاه‌ها برای استقبال از مسافران نوروزی آماده شویم.

ایرج بیگدلو افزود: آماده‌سازی ورودی شهرها و معابر شهری با همکاری شهرداری‌ها، آماده سازی دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها، نظارت بر اصناف و سامان‌دهی خانه‌های اجاره‌ای از جمله موارد مهمی است که باید در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011202292349

برچسب‌ها