مراکز اقامتی اردبیل در عید نوروز 1402 افزایش قیمت نخواهند داشت/ تخفیف 30 درصدی به گردشگران

رئیس جامعه مراکز اقامتی استان اردبیل گفت: مراکز اقامتی استان اردبیل در تطعیلات عید نوروز سال 1402 افزایش قیمت نخواهند داشت و تخفیف 30 درصدی نیز ارائه می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، جعفر بذری امروز 4 اسفندماه 1401 گفت: مراکز اقامتی استان اردبیل در آستانه عید نوروز 1402 افزایش قیمت نخواهند داشت و حتی برای مسافرانی که استان اردبیل را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده‌اند تخفیف 30 درصدی از نرخ مصوب نیز ارائه می‌شود.

رئیس جامعه مراکز اقامتی استان اردبیل افزود: همچنین با توجه به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، برای مسافرانی که در این ماه مبارک قصد اقامت 10 روزه کنند تخفیف 50 درصدی در مراکز اقامتی استان ارائه خواهد شد.

او تاکید کرد: تمامی هتل‌ها و مراکز اقامتی استان برای تعطیلات نوروزی آماده هستند و در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران، بازدید‌های نظارتی با همراهی میراث‌فرهنگی و سایر دستگاه‌های مرتبط را افزایش می‌دهیم.

بذری ادامه داد: دریافت گواهی استاندارد توسط مراکز اقامتی از برنامه‌های ما برای ارتقای کیفیت این مراکز است که در این راستا نزدیک به 50 درصد مراکز اقامتی استان موفق شده‌اند گواهی استاندارد را دریافت کنند و سایر مراکز هم در حال گذراندن مراحل قانونی برای اخذ این گواهی هستند.

رئیس جامعه مراکز اقامتی استان اردبیل با اشاره به درج راه‌های ارتباطی جامعه مراکز اقامتی در برگه‌های نرخ‌نامه ارائه شده به این مراکز، بیان کرد: مسافران می‌توانند هرگونه شکایات، انتقادات و پیشنهادهای خود در مورد مراکز اقامتی را با جامعه مراکز اقامتی استان اردبیل در میان بگذارند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011204292826

برچسب‌ها