ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی 1402 رودبار  گیلان برگزار شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رودبار از برگزاری نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان رودبار خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، عین‌الله عزیزپور چهارشنبه 3 اسفند 1401 با اعلام این خبر گفت: در اولین جلسه سامان‌دهی و ارتقای خدمات سفر ویژه نوروز 1402 با هدف بررسی ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز با حضور فرماندار رودبار و روسای کمیته عضو ستاد در محل فرمانداری رودبار تشکیل شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رودبار همچنین افزود: در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی مرخصی تمامی اعضای ستاد سفر رودبار و ستاد شورای تامین شهرستان تا اطلاع ثانوی لغو شد.

عزیزپور هدف از تشکیل ستاد اجرایی خدمات سفر را توسعه گردشگری داخلی و ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران برشمرد و گفت: مدیریت یکپارچه، سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی و نظارت بر انجام تمامی فعالیت‌های مرتبط با سفرهای نوروزی و ایجاد نشاط اجتماعی و انجام سفرهای ایمن و مسئولانه را از جمله اهداف دیگر برپایی ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی 1402 عنوان کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011204709783

برچسب‌ها