زیرساخت‌های گردشگری در رودان هرمزگان تقویت می‌شود

توسعه گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رودان در نشستی با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، فرماندار شهرستان رودان و جمعی از کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز یکشنبه 7 اسفندماه 1401 در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های تاریخی، طبیعی و شرایط آب‌و‌هوایی شهرستان رودان گفت: با حضور سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به حوزه گردشگری، زیرساخت‌های گردشگری در رودان تقویت می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: اماکنی که شرایط استفاده گردشگران را دارند باید به این اداره‌کل معرفی شوند تا با برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاران را برای توسعه این اماکن معرفی کنیم.

محسنی با اشاره به نزدیکی ایام نوروز گفت: ارائه خدمات مطلوب به گردشگران مستلزم هماهنگی بیشتر با تمام ارگان‌ها است و فرماندار به‌عنوان رئیس ستاد نوروزی شهرستان هماهنگی و تعامل با تمام ارگان‌ها را داشته باشد.

در این نشست مقرر شد از تمام ظرفیت‌ها و امکانات فرمانداری و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای توسعه گردشگری شهرستان رودان استفاده شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011207395409

برچسب‌ها