تشدید نظارت بر مراکز اقامتی استان هرمزگان در ایام نوروز 1402

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از تشدید نظارت بر مراکز اقامتی استان به‌منظور خدمات‌رسانی شایسته به گردشگران نوروزی خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز سه‌شنبه 9 اسفندماه 1401 با اعلام این خبر گفت: این نظارت‌ها باهدف اصلاح و بهبود شرایط خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران ورودی به استان انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان  با اشاره به اینکه کارشناسان بخش نظارت اداره‌کل با همکاری ارگان‌های مختلف بر این مراکز اقامتی نظارت دارند، افزود: از ابتدای دی‌ماه سال‌جاری تاکنون در مجموع  117 بازدید توسط کارشناسان و بازرسان این اداره‌کل از اماکن اقامتی و تأسیسات گردشگری در استان انجام‌ شده است.

او افزود: این نظارت‌ها برای اطمینان از اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی به‌طور مستمر ادامه دارد.

محسنی ادامه داد: به‌جز مناطق آزاد، 42 مجتمع گردشگری، 76 واحد پذیرایی بین‌راهی، 63 سفره‌خانه سنتی، 36 اقامتگاه بوم‌گردی، 36 خانه مسافر، 28 هتل، 10 مهمان‌پذیر، 13 هتل‌آپارتمان و 2 متل زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قرار دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان تاکید کرد: علاوه بر این مراکز، مناطق آزاد قشم و کیش هم با تمام توان و ظرفیت آمادگی خدمات به مسافران و گردشگران را دارند.

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام/

کد خبر 14011209395999

برچسب‌ها