لزوم آمادگی منطقه الموت‌شرقی برای استقبال از میهمانان نوروزی

اسماعیل سمیعی در ششمین جلسه شورای اداری بخش الموت‌شرقی گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و آغاز سفرهای نوروزی، انتظار می‌رود تمام دستگاه‌ها در بالاترین سطح آماده خدمات‌رسانی به مردم باشند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین، بخشدار الموت شرقی امروز ۱۱ اسفند با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری این منطقه افزود: الموت از منظر تاریخی، طبیعی و مذهبی جزء مناطق مهم گردشگری بوده و مدیران بخش باید در تعامل با مدیران‌کل دستگاه‌ها نسبت به رفع کاستی‌های احتمالی اقدام کنند.

سمیعی در ادامه به تقارن ایام ماه مبارک رمضان و نوروز اشاره کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم مردم در این ایام در آسایش کامل فرائض دینی خود را به‌جا آورند و در این ماه مبارک شئونات دینی به ویژه در محیط‌های عمومی رعایت شود‌.

فرهاد دلزنده رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان قزوین نیز در این جلسه به موضوعاتی چون آمادگی برای شروع فعالیت ستاد از تاریخ 17 اسفندماه، اعلام نرخ مصوب ایاب و ذهاب مسافران و گردشگران در مسیر الموت، برگزاری نوروزگاه و برپایی بازارچه صنایع دستی در معلم کلایه و تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری منطقه اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کد خبر 14011211492784

برچسب‌ها