آموزش نیروی انسانی واحدهای اقامتی هرمزگان در اولویت قرار گیرد

نشست هم‌اندیشی ‎ در راستای بررسی مشکلات هتل‌داران با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در هتل وزرا برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان بعداز ظهر روز شنبه 13 اسفندماه در این نشست با اشاره به اهمیت بازاریابی و ارائه خدمات مطلوب از سوی واحدهای اقامتی به مسافران و گردشگران گفت: با برگزاری جشنواره‌ها سعی شود گردشگری را به‌سوی چهارفصلی شدن در استان پیش ببریم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: برای ارتقای کیفیت سطح خدمات، آموزش نیروی انسانی را در اولویت قرار دهید و از موسسات آموزشی که استاندارد و‌ شاخص آموزشی سطح بالایی دارد استفاده کنید.

او با بیان اینکه حمایت از هتل‌داران وظیفه اداره‌کل میراث‌فرهنگی است، ادامه داد: برای حل مشکلات پیش‌روی جامعه هتل‌داران جلساتی با فرمانداری، شهرداری و دستگاه‌های متولی در استان انجام خواهد شد و هدف ما رفع مشکلات و کاستی‌ها است.

در این نشست اعضای جامعه هتل‌داران استان به بیان مشکلات شامل افزایش آب‌بها و برق، بهسازی و روشنایی کوچه هتل‌ها و ... پرداختند.

انتهای پیام/
 

انتهای پیام/

کد خبر 14011214395868

برچسب‌ها