گردشگری در قانون برنامه هفتم توسعه نقش مؤثری دارد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: گردشگری در قانون برنامه هفتم توسعه نقش مؤثری دارد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم‌زاده روز شنبه 20 اسفندماه 1401 در نشست تخصصی گردشگری در برنامه هفتم توسعه که در دانشگاه سمنان برگزار شد، افزود: با توجه به اهمیت گردشگری در قانون برنامه هفتم توسعه، برای توسعه گردشگری و جذب گردشگران باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود تا سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، برای سرمایه‌گذاری در استان رغبت داشته باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: با ایجاد سازمان نظام میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی می‌توان اموری مانند صدور مجوزها، نظارت بر تأسیسات گردشگری، برگزاری نمایشگاه‌ها و ... را بر عهده این سازمان نهاد که این امر توسعه حوزه‌های مختلف را در پی دارد.

کرم زاده با اشاره به نقش فناوری اطلاعات در گردشگری، افزود: از فناوری اطلاعات می‌توان برای معرفی هرچه بهتر جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و جذب گردشگر بهره برد.

او با توجه به معرفی شهر سمنان به‌عنوان نماینده ایران در مؤسسه ائتلاف شهرهای جاده ابریشم، گفت: باید از این فرصت به‌دست‌آمده برای معرفی استان و جذب گردشگر استفاده کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011220863691

برچسب‌ها