برپایی 5 نمایشگاه صنایع‌دستی و توانمندی‌های بانوان در نوروز ۱۴۰۲

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز از برپایی پنج نمایشگاه صنایع‌دستی و توانمندی‌های بانوان در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، کاظم زعفرانچیلر روز دوشنبه ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۱ ضمن اعلام این خبر گفت: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های توسعه یک شهر بحث گردشگری است، صنایع‌دستی و هنر‌های زیبای هر منطقه در توسعه گردشگری، اهمیت و اولویت دارد که آذربایجان‌شرقی و بخصوص شهر تبریز، دارای صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی غنی و اصیل است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه افراد بسیاری در حوزه صنایع دستی تبریز مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: در ایام پیش رو در تلاشیم که سالن‌های ورزشی متعددی را به نمایشگاه‌های صنایع‌دستی اختصاص دهیم، همچنین در ایام عید نوروز پنج نمایشگاه صنایع‌دستی در شهر تبریز برپا خواهیم کرد.

زعفرانچیلر اظهار داشت: پیش از این نیز شاهد برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در فرهنگسرا‌های شهرداری تبریز بودیم که با هدف حمایت از توانمندی‌های بانوان این کهن شهر برپا شده بودند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401122242366

برچسب‌ها