بوشهر و نیکاراگوئه در مقاومت و ایستادگی وجه مشترک دارند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، این استان و نیکاراگوئه را دارای وجه مشترک در مقاومت و ایستادگی وجه دانست.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، اسماعیل سجادی‌منش امروز شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ در دیدار با اسحاق لنین براوو سفیر کشور نیکاراگوئه در محل اداره‌کل متبوع گفت: استان بوشهر و نیکاراگوئه یکی از نقاط مشترکی که دارند به مقاومت در برابر استکبار و استعمار برمی‌گردد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: جاذبه‌های گردشگری زیادی در حوزه‌ دریایی، ساحلی، کشاورزی، درمانی، صنعتی، طبیعی و تاریخی در بوشهر وجود دارد که بی‌ تردید برای هر گردشگر و علاقه‌مندی جالب و جذاب است.

او ادامه داد: استان بوشهر با مقاومت خود در برابر استعمار، در کشور سرآمد است و قابلیت خوبی در حوزه گردشگری مقاومت وجود دارد که در حال تقویت آن هستیم.

در پایان این دیدار مقرر شد در بازه زمانی دیگر، نظر به ظرفیت‌های استان در حوزه گردشگری با حضور اسحاق لنین براوو سفیر کشور نیکاراگوئه در استان، تفاهماتی را در زمینه توسعه این حوزه و حضور گردشگران داشته باشیم.

سفیر نیکاراگوئه در مدت حضور خود در بوشهر از موزه منطقه‌ای خلیج‌فارس، ساحل بوشهر، سد رئیسعلی دلواری در شبانکاره و دیگر جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011227817362

برچسب‌ها