کردستان جزو ٣ استان برتر کشور در جذب تسهیلات تبصره ١٨ است

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اظهار کرد: استان کردستان جزو ٣ استان برتر کشور در حوزه جذب اعتبارات تسهیلات تبصره ١٨ است.

جواد واحدی روز دوشنبه ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا گفت: توفیق این را داشتم در مراسم آغاز به‌کار دبیرخانه ستاد خدمات سفر کردستان و افتتاحیه نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی این استان حضور پیدا کنم.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: وقتی وارد این استان شدم، دیدم تمامی تمهیدات و ملزومات مورد نیاز برای استقبال و پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی در کردستان فراهم شده است.

او تعامل و همکاری استاندار و دستگاه‌های مختلف اجرایی کردستان را در قالب ستاد خدمات سفر استان بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه وحدت، همدلی و هم‌افزایی به‌معنای واقعی مابین تمامی بخش‌های دولتی و خصوصی در کردستان وجود دارد.

واحدی یادآور شد: در گزارشی که از مرکز گرفتم، در استان کردستان کارهای بسیار مناسبی انجام و اعتبارات خوبی هم جذب شده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه کردستان از جمله استان‌های موفق در جذب تسهیلات تبصره ١٨ است، بیان کرد: استان کردستان با جذب ٨١ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ١٨ توانسته است رتبه سوم را در سطح کشور کسب کند.

او اظهار کرد: این موفقیت بیانگر میزان تعامل و همکاری استانداری کردستان، دستگاه‌ها و به‌ویژه بانک‌های عامل با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است.

واحدی عنوان کرد: استان کردستان دارای ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای در حوزه گردشگری، صنایع‌دستی و میراث‌فرهنگی است که گردشگران می‌توانند با سفر به این استان از این مواهب طبیعی و تاریخی بهره لازم را ببرند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020103348714

برچسب‌ها