۷۹هزار میهمان نوروزی در کرمانشاه اسکان پیدا کردند

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه از اسکان حدود ۷۹هزار میهمان نوروزی در کرمانشاه خبرداد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز پنجشنبه ۳ فروردین‌ماه 1402 با بیان اینکه طی بیش از یک هفته گذشته گردشگران و میهمانان نوروزی استقبال خوبی از جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه داشته‌اند، اظهارکرد: در این مدت بیش از ۵۴۰هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کرده‌اند. 

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه، افزود: گردشگران و میهمانان نوروزی از بناهای تاریخی، اماکن تفریحی و توریستی، مذهبی و موزه‌ها و دست سازه‌های استان کرمانشاه بازدید داشته‌اند. 

او ادامه داد: همچنین در این مدت ۷۹هزار و ۳۹۶ نفر در مراکز اقامتی و اماکن در نظر گرفته شده برای اسکان میهمانان نوروزی در کرمانشاه اقامت کردند. 

فرمانی در ادامه با بیان اینکه نظارت‌های دقیقی هم به منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران نوروزی بر تاسیسات گردشگری استان صورت می‌گیرد، گفت: طی مدت ۲۰ اسفند تا سوم فروردین ماه حدود ۲۶۲ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری و مراکزی که به گردشگران ارائه خدمات می‌دهند، انجام شده است. 

به گفته این مسئول، در نتیجه این بازدیدهای نظارتی ۲۰ مرکز به دلیل حسن انجام خدمات مورد تشویق قرار گرفتند و به ۳۶ مرکز تذکر و پنج مرکز هم اخطار کتبی داده شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402010341717

برچسب‌ها