نمایش بیش از 700 اثر فرهنگی‌تاریخی در موزه ملی قرآن کریم/ بازدید رایگان از موزه

مدیر موزه ملی قرآن کریم گفت: موزه ملی قرآن کریم،‌ تنها موزه تخصصی کشور است که بیش از 708 اثر فاخر ارزشمند تاریخی در این مکان معنوی به نمایش گذاشته شده است.

حجت‌الاسلام فخرالدین صابری در گفت‌وگو با ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: حضور قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور در این موزه نشان از مراتب اهتمام ویژه مهندس ضرغامی و دکتر دارابی نسبت به قرآن کریم است.

مدیر موزه ملی قرآن کریم افزود: موزه ملی قرآن کریم،‌ تنها موزه تخصصی کشور است که بیش از 708 اثر فاخر ارزشمند تاریخی در این مکان معنوی به نمایش گذاشته شده است. این آثار شامل نسخ خطی تاریخی و اشیایی بوده که عموما مرتبط با قرآن است.

حجت‌الاسلام صابری از مردم و مسافران نوروزی برای بازدید از موزه ملی‌ قرآن کریم دعوت کرد و در ادامه تصریح کرد: از عموم علاقه‌مندان به ویژه آژانس‌های مسافرتی که گردشگران داخلی و خارجی را برای بازدید از اماکن تاریخی می‌آورند، دعوت می‌کنیم از موزه ملی قرآن کریم نیز به شکل رایگان همه روزه از ساعت 9 صبح تا 17:30 بعدازظهر بازدید کنند.

او بیان کرد: موزه ملی قرآن کریم مشکلاتی دارد. خوشبختانه با حضور مهندس ضرغامی و دکتر دارابی شاهد پیگیری‌های مدوام برای حل مشکلات این مجموعه هستیم که امیدواریم با رفع این مشکلات شاهد رونق بیشتر موزه ملی قرآن کریم باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020108640248

برچسب‌ها