افزون بر 110 هزار خودرو وارد جزیره شد

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: طی 12 روز گذشته، بیش از 110 هزار دستگاه انواع خودرو سواری و عمومی وارد این جزیره شد.

به گزارش ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، افشار فتح‌الهی روز سه‌شنبه با بیان آمار خودروهای ورودی به جزیره قشم در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اظهار كرد: از زمان آغاز تعطیلات پایان سال (25 اسفند 1401) تا پایان وقت هفتمین روز فروردین 1402، تعداد 110 هزار و 937 دستگاه انواع خودرو از مسیر دریایی وارد جزیره قشم شدند.

فتح‌الهی ادامه داد: این تعداد خودرو توسط 35 دستگاه لندینگ كرافت (شناورهای ویژه حمل خودرو) از اسكله پل در بندرعباس وارد اسكله لافت در جزیره قشم شده‌اند.

به گفته رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، با وجود صف‌های طولانی خودرو در اسكله پل برای ورود به قشم، خوشبختانه با اقدامات پیش‌بینی‌شده از سوی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در ماه‌های قبل از آغاز تعطیلات نوروزی، شاهد رضایت حداكثری گردشگران برای سفر به این جزیره زیبا در جنوب كشور هستیم.

فتح‌الهی با تأکید بر ورود 674 هزار و 334 گردشگر از سه مسیر هوایی، زمینی و دریایی به منطقه آزاد قشم طی مدت 12 روز گذشته، افزود: بیشترین گردشگران از مبدا ورودی اسكله پل بندرعباس وارد اسكله لافت در جزیره قشم شده‌اند.

به گفته او، ورود گردشگران جزیره قشم از مسیر اسكله شهید حقانی بندرعباس به اسكله شهید ذاكری شهر قشم كه با شناورهای مسافری انجام می‌شود، در رتبه دوم قرار دارد و در نهایت بخشی از میهمانان جزیره هم از مسیر فرودگاه بین‌المللی سازمان منطقه آزاد وارد این جزیره می‌شوند.

جزیره قشم با داشتن ظرفیت‌های منحصربه‌فرد گردشگری، در طول سال و به‌ویژه در ایام تعطیلات پایان سال و نوروزی، میزبان انبوه گردشگرانی است كه از نقاط مختلف ایران و شماری از كشورهای جهان به این جزیره زیبا در جنوب ایران سفر می‌کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020109900591

برچسب‌ها