۹۸ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری سرپلذهاب کرمانشاه بازدید کردند

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرپلذهاب از بازدید ۹۸ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، نادر رحیمی با بیان اینکه در ایام نوروز هر روز برنامه جنگ شادی در ورودی شهر سرپلذهاب برگزار می‌شود، اظهار کرد: این برنامه با همت شهرداری سرپلذهاب هر روز از ساعت ۱۶ شروع و تا افطار ادامه پیدا می‌کند که مورد استقبال گردشگران و مردم شهرستان قرار گرفته‌ است. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرپلذهاب افزود: در روزهای گذشته برخی از اماکن تاریخی شهرستان همچون تاق‌گرا، زیج منیژه، گوردخمه دکان داوود و کتبیه و سنگ نگاره آنوبانی‌نی سرشار از حضور گردشگران بوده است. 

او تاکید کرد: در کنار جاذبه‌های تاریخی، سراب گرم، باغ‌های پیران،سراب قلعه شاهین، سراب سید صادق، سراب ماراب و گولم کبود دشت ذهاب مورد توجه گردشگران علاقه‌مندان به طبیعت بوده‌ است. 

رحیمی با بیان اینکه در این فصل از سال سرپلذهاب دارای آب و هوایی کاملا بهاری است، عنوان کرد: همین مسئله باعث شده تا طبیعت این شهرستان بسیار سرسبز و چشم نواز باشد و می‌تواند برای کسانی که به اکوتوریسم علاقه‌مند است بسیار جذاب باشد. 

او در پایان گفت: در ایام نوروز حدود ۹۸ هزار نفر از جاذبه های گردشگری این شهرستان بازدید کرده‌اند. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020111417753

برچسب‌ها