استقبال از گردشگران نوروزی با برنامه‌های متنوع پارک‌نو در اهواز

معاون فرهنگی‌اجتماعی شهردار اهواز با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح شهر از ابتدای نوروز 1402، از تدام این برنامه‌ها تا پایان تعطیلات خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، حجت‌الإسلام حمید رعیتی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن بهار طبیعت و تقارن آن با بهار معنویت، در نوروز امسال کلان‌شهر اهواز میزبان تعداد زیادی از گردشگران نوروزی از سراسر کشورمان بوده است.

معاون فرهنگی‌اجتماعی شهردار اهواز افزود: حضور پرشور گردشگران نوروزی، ضرورت برنامه‌ریزی برای خلق خاطره‌هایی به یادماندنی از اقامت در شهر زیبای اهواز را برای مجموعه شهرداری به ویژه معاونت فرهنگی‌اجتماعی دو چندان کرده است که خوشبختانه این برنامه‌های پیش‌بینی‌شده از ابتدای سال با تلاش همکاران ما درحال اجرا هستند.

او بیان کرد: یکی از اماکنی که امکان برنامه‌ریزی اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه گردشگران نوروزی را دارد، پارک‌های سطح شهر هستند و در همین راستا معاونت فرهنگی شهرداری اهواز اقدام به برگزاری ویژه‌برنامه‌های پارک نو در محل اسکان موقت مسافران کرده است.

رعیتی خاطرنشان کرد: برنامه‌های پارک نو هرروز پس از اذان مغرب و عشاء با برگزاری نماز جماعت آغاز می‌شود و با اجرای برنامه‌هایی مانند کارگاه‌های نقاشی کودکان، مسابقات ورزشی، اهدای جوایز، کلاس‌های مشاوره و... ادامه پیدا می‌کند که خوشبختانه با استقبال خوب گردشگران نوروزی و شهروندان اهوازی تا بدین جای کار همراه بوده است.

معاون شهردار اهواز گفت: این برنامه‌ها به صورت روزانه تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه پیدا خواهند کرد.

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

انتهای پیام/

کد خبر 14020112478451

برچسب‌ها