اجرای سرود «سربازان فرمانده» در محوطه تاریخی طاق‌بستان کرمانشاه

تعدادی از کودکان کرمانشاهی در محوطه پایگاه تاریخی طاق‌بستان اقدام به اجرای سرود سربازان فرمانده کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، پویا طالب‌نیا با اشاره به اجرای این برنامه در روز گذشته، اظهار کرد: سرود سربازان فرمانده در محوطه تاریخی طاق‌بستان با همکاری جبهه فرهنگی سرو (سربازان رهرو ولایت) برگزار شد. 

مدیر پایگاه تاریخی طاق‌بستان تصریح کرد: جبهه فرهنگی سرو، یک جبهه خودجوش و مردمی است که در تمام کشور فعال بوده و نخستین سرود مشترک کشوری به نام سرود «سربازان فرمانده» را کلید زده‌اند. 

او تصریح کرد: این برنامه در ادامه برنامه‌های فرهنگی هلال نوروز با محوریت گردشگری کودک در پایگاه ملی طاق‌بستان برگزار شد. 

طالب‌نیا با بیان اینکه تاکنون برنامه های متعددی در قالب برنامه هلال نوروز در طاق‌بستان برگزار شده، عنوان کرد: برپایی نماز جماعت و برپایی خیمه معرفت از جمله این برنامه‌ها است. 

او در ادامه گفت: خوشبختانه اجرای این برنامه‌ها مورد استقبال بسیار خوب گردشگران نوروزی قرار گرفته و در این زمینه ابراز تشکر و قدردانی می‌کنند. 

طالب‌نیا در پایان اعلام کرد: در ایام نوروز امسال با اجرای برنامه‌های متعدد، شاهد حضور پررنگ گردشگران و میهمانان نوروزی در طاق‌بستان بودیم. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020113417675

برچسب‌ها