بیش از ۱۰ میلیون نفر از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری مازندران بازدید کردند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از بازدید ۱۰ میلیون و 149هزار و 854 نفر از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری مازندران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، صادق برزگر با بیان اینکه از ۱۶ اسفند سال گذشته تا دوازدهم فروردین سال‌جاری 19 میلیون و 301 هزار و 49 نفر شب اقامت در اقامتگاه‌های رسمی، غیر رسمی و اضطراری در مازندران ثبت شده است، اظهار کرد: تا پایان 12 فروردین سال‌جاری 994 هزار و 158 نفر شب اقامت و 58 مورد بازدیدهای نظارتی در این استان به ثبت رسیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران تصریح کرد: مسافران و گردشگران در هتل‌ها، اقامتگاه‌های سنتی، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، هتل بیمارستان‌ها، هتل بوتیک سنتی، متل‌ها، خانه مسافر، اقامتگاه‌های موقت، تاسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و سایر مراکز اقامتی ساکن شدند.

او مجموع بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی را از آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر تا 11 فروردین 1402 یک هزار و 281 مورد اعلام کرد.

برزگر خاطرنشان کرد: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا 11فروردین سال‌جاری 86 فقره تشویق، 138 فقره تذکرات و 56 مورد اخطار کتبی به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیراییانجام شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، توریستی، صنایع‌دستی و موزه‌ها استان را از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا 11 فروردین سال‌جاری، 10 میلیون و 149هزار و 854 نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402011348243

برچسب‌ها