تبدیل پاکدشت به منطقه ویژه گردشگری در دستور کار دولت است

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: تبدیل پاکدشت به منطقه ویژه گردشگری در دستور کار دولت است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از مهر، سیدمحمد حسینی عصر جمعه 18 فروردین 1402 در حاشیه بازدید از ظرفیت‌های کشاورزی پاکدشت در جمع خبرنگاران با تاکید بر همدل بودن دولت و مجلس برای پیشرفت کشور و برآورده کردن خواسته‌های مردم اظهار کرد: دولت برای پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر کشور از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

حسینی با اشاره به اینکه مطالبه رهبر معظم انقلاب از مسئولان پیگیری تمام مصوبات سفرهای استانی و شهرستانی است گفت: شخص رئیس‌جمهوری هم برای اجرای تک تک مصوبات سفر به مناطق مختلف کشور از جمله شهرستان پاکدشت تأکید دارند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری در خصوص مصوبه دولت در تبدیل پاکدشت به منطقه ویژه گردشگری عنوان داشت: برای تحقق این مهم اقدامات مؤثری از سوی مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری صورت گرفته است.

او بر مساعدت ویژه دستگاه‌های مختلف از جمله جهاد کشاورزی، امور مالیاتی، وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و گمرک برای تبدیل پاکدشت به منطقه ویژه گردشگری تاکید کرد و بیان داشت: با این اقدام مهم که از تأکیدات سفر رئیس‌جمهوری به این منطقه بوده است مردم می‌توانند از محیط با صفا و مناسب گلزارهای پاکدشت استفاده کنند و و زمینه رونق نیز فراهم شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020119622151

برچسب‌ها