پلمب ۲ واحد اقامتی غیرمجاز در یزد

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از پلمب دو واحد اقامتی فاقد مجوز در یزد خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، هما خورشیدی روز دوشنبه 21 فروردین‌ماه با اشاره به اینکه این اداره‌کل به‌منظور کیفیت خدمات‌رسانی خانه مسافرها و همچنین سامان‌دهی و کنترل فعالیت تمامی مراکز اقامتی در سطح استان، نظارت مستمر بر آن‌ها را در اولویت کار قرار داده است، افزود: متقاضیان ایجاد خانه مسافر ضمن اخذ تائیدیه از اداره نظارت بر اماکن عمومی استان، باید از طریق سامانه جانا نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند و با توجه به اینکه اغلب این خانه‌ها در مناطق مسکونی شهر قرار دارند، باید قبل از اخذ مجوز حتماً نسبت به رضایت ساکنان محل اطمینان حاصل کنند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد اظهار کرد: همه فعالیت‌های غیرمجاز در امر اسکان مسافر یا برگزاری تورهای غیرمجاز مورد پیگیری قرار می‌گیرد و با متخلفین طبق ضوابط برخورد می‌شود.

به گفته او هم‌اکنون در استان 160 واحد خانه مسافر فعال هستند و مسافران عزیزی که به این استان سفر می‌کنند باید برای استفاده از امکانات اقامت در خانه‌های مسافر، به واحدهای دارای مجوز مراجعه کنند.

\"\"

. انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020121104190

برچسب‌ها